НАРЪЧНИК на форума

Go down

НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Пон Фев 05, 2018 10:18 pm



Сюжетна линия



02.05.1998г. Сложен е край на Втората магьосническа война. Лорд Волдемор бива унищожен, а с него и цялата инвазия на тъмните магьосници. Министерството отърсило се от шока започва активна акция срещу смъртожадните – преследване и съд. Голяма част са заловени и затворени в Азкабан, но има и такива, които с малко късмет успяват или да се измъкнат от тежката ръка на закона, или да получат „амнистия”. Предстоят години на спокойствие или по-точно затишие пред буря.
Животът на познатите ни герои продължава да се развива в добри насоки. Рон и Хърмаяни стават семейство, като г-ца Грейнджър заема висок пост в Министерството на магията и е основател на S.P.E.W (Society for the Promotion of Elfish Welfare). Рон управлява магазина „Магийки Шегобийки” заедно с брат си Джордж, а Хари става ръководител на отдел Аврори.
13.10.2005г. Министърът на магията (Алистър Мортън) бива открит мъртъв в дома си в Литъл Хангълтън. Започва разследване, което обаче не води до големи разкрития освен това, че министърът е отровен с отвара от неизвестен вид. Подозират се близките на г-н Мортън. След множество разпити отговорник за стореното така и не намират, поради което случаят остава неприключен в близкото бъдеще.
05.01.2006г. Министър на магията става Оливър Портридж. След стъпването му в длъжност започват множество реформи и промени що се отнася до отношенията между магьосническия свят и този на мъгълите. Портридж започва кампания за по-внимателен подбор на ученици с нечиста кръв, за избягване разкритието на света им пред хората, както и за безопасността на постъпващите в Хогуортс.
28.12.2008г. Хогуортс бива нападнат по време на празнична вечеря от диментори, при което загиват трима първокурсници и един четвъртокурсник. За виновен се счита директорът, който бива уволнен, а много от учениците се прехвърлят в други магически училища. Започват нови разследвания, при което възниква въпросът дали тази атака не е инициирана от смъртожадни. Министърът предприема нова и драстична реформа що се отнася до приема на ученици в Хогуортс, а именно той да започва за учениците от 16 годишна възраст. Годините на обучение остават седем.
01.01.2009г. Нов директор е назначен в Хогуортс – Изабел Годрич, възпитаничка на Илверморни. Изключително привързана и защитнически настроена към своите ученици.
26.02.2010г. Пореден опит за покушение над училището, който, за щастие, бива осуетен. С помощта на общността на вампирите, Министерството успява да залови виновника, който се оказва стар последовател на Черния Лорд. След множество разпити се установява, че смъртожадните готвят не просто завръщане, но и отмъщение. Тази заплаха води до допълнително затягане на мерките за безопасност, както и комуникацията между мъгълския и магьосническия свят бива ограничена.
09.04.2010г. Министерството приема нова реформа, която позволява на вампирите да се обучават в Хогуортс. Процесът все още е в пробен период, поради което в училището не се приемат повече от двама или трима ученици от този вид. Година по-късно по молба на господин Потър (ръководител на отдел Аврори), министърът прави поправка на реформата като добавя и върколаците в списъка. От този вид обаче в училището може да учи само по един екземпляр на випуск.
16.08.2013г. В Азкабан настава бунт, при който не малко смъртожадни успяват да избягат (предполага се, че една от избягалите е и дъщерята на Волдемор и Белатрикс – Делфин). Министерството няма обяснение за случилото се, но дава официално изказване, като обявява, че смъртожадните се завръщат и вероятността за трета магьосническа война нараства с всеки изминал ден.
12.03.2014г. Директорският пост в Хогуортс временно заема Едрик Колман.
20.11.2015г. Ордена на Феникса е сформиран отново, ала този път под опеката на Министерството. Започва активна пропаганда из целия магьоснически свят за подготовка срещу евентуално нападение. И до днес обаче такова не се случва.
Историята се повтаря. Война подир война, преврат подир преврат, смърт подир смърт. И нищо не е случайно. Тя не служи просто за да ни научи, а за да ни напомня грешките, които допускаме, макар и толкова еднакви всеки път. От нея няма измъкване и е въпрос на време всичко да се повтори отново. Третата магьосническа война е на прага ни и този път не се знае кой ще излезе победител.

avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Вто Фев 06, 2018 7:37 pm



Институции

Мястото, където се развива нашият сюжет е, разбира се, Хогуортс. Има обаче не малко други места, които са важни за развитието на историята и на които ще обърнем внимание именно тук. Тази информация би Ви била полезна да се ориентирате, ако решите да създавате герои, вече завършили, но не сте сигурни какви точно искате да бъдат те.
В магическия свят има единадесет училища, които обучават млади магьосници и вещици в изкуството на магията. Някои от тях са: Академията Бобатон, института Дурмщранг, училището Хогуортс, училището Илверморни, Колдовстoрец, Махутокоро, Угаду и Кастелобруксо. Повече за тях ще научите след малко.
Други важни институции, които ще имат огромно влияние на сюжета са затворът Азкабан, Британското министерство на магията и МАКУЗА. Подробности за тях ще намерите малко по-надолу.



Хогуортс е британско магьосническо училище, разположено във високите части на Шотландия. В него се обучават ученици от Обединеното кралство Великобритания, Северна Ирландия и Ирландия. Замъкът се намира в планината близо до езеро. Точното местоположение на училището никога не може да бъде открито. За мъгълите, то прилича на стар изоставен замък. По същия начин повечето магьоснически училища са защитени, за да се предотврати разкриването им, както и да се защитят самите ученици от всякакви вреди. Създаден около 10-ти век, Хогуортс се счита за една от най-добрите магически институции в света на магьосничеството. Децата с магически способности се записват при раждането, а приемането им се потвърждава от сова в единадесет годишна възраст. Ако обаче въпросното дете е родено от мъгъли, идва професор от училището, който информира родителите на детето. Мотото на училището е „Draco Dormiens Nunquam Titillandus”, което в превод от латински означава „Никога не гъделичкай спящ дракон”. Хогуортс е основан около 990 година от двама магьосници и две вещици: Годрик Грифиндор, Хелга Хъфълпаф, Роуина Рейвънклоу и Салазар Слидерин. Те заедно построили замъка далеч от очите на мъгълите, защото в онази епоха обикновените хора се страхували от магиите и магьосниците били подложени на гонения. Първите няколко години основателите работели заедно в пълно разбирателство, издирвали младежи, които имат дарба за магии, и ги взимали в замъка да ги образоват. После обаче между тях възникнали разногласия. Разривът между Слидерин и останалите се задълбочил. Той държал на по-строг подбор на приеманите в Хогуортс ученици. Смятал, че магическото изкуство трябва да бъде запазено само за потомствени магьоснически родове. Не бил склонен да приема ученици от мъгълски произход, защото не ги намирал за благонадеждни. Не след дълго между Слидерин и Грифиндор възникнал сериозен спор по този въпрос и Слидерин напуснал училището. Достоверните исторически източници спират дотук, но тези правдиви факти са замъглени от фантастичната легенда за Стаята на тайните. Според нея Слидерин е построил скрита стая в замъка, за която останалите основатели дори не подозирали. Запечатал Стаята така, че никой да не може да я отвори преди неговият истински наследник да постъпи в училището. Единствено Наследника щял да отвори Стаята на тайните и да пусне ужаса отвътре, за да го използва за прочистване на училището от всички онези, които са недостойни да учат за магьосници. Според легендата в стаята е затворено чудовище-базилиск.
Хогуортс Експрес е името на влака, който пътува между Лондон, станция Кингс Крос 9¾ и станция Хогсмийд. Пътува около шест пъти в годината, може би повече, ако е необходимо. Експресът превозва ученици от и до Училище по магьосничество Хогуортс в началото и в края на всяка учебна година.
Учебната година започва на 1 септември. Учениците обикновено стигат до Хогуортс чрез Хогуортс Експрес, който излиза от платформата 9¾ на станция Кингс Крос в Лондон в 11 часа сутринта. Влакът докарва учениците до станция Хогсмийд, където първокурсниците традиционно прекосяват Черното езеро в лодки с пазача на дивеча и минават под отвор в скалите, върху които е построен Хогуортс, през завеса от бръшлян и накрая акостират в подземно пристанище.
Академията Бобатон е френско магьосническо училище, разположено в планините Пиренеи на южна Франция. Училището приема много от студентите си от Франция, както и голям брой от Испания, Португалия, Холандия, Люксембург и Белгия. Гербът на училището се състои от две златни пръчки, пресичащи се една над друга, всяка от които стреля с три звезди. Основана е около 1290-те и горда с много забележителни ученици през годините. Учениците и персоналът се транспортират с помощта на карети. Те са светлосини, дърпани от дванадесет крилати коня. Конете се наричат Абраксани и се хранят само с качествено малцово уиски. Учениците в академията Бобатон са научени да стоят на страна, когато директорката им влиза в стаята и докато не седне, показвайки голямо уважение към нея. Учениците носят бледи сини роби, изработени от фина коприна.


Институтът Дурмщранг е скандинавското магьосническо училище, намиращо се в най-северните региони на Норвегия или Швеция. Той приема международни студенти от много далеч, дори България. След като съществува най-малко от 1294 г., Дурмщранг е едно от трите училища, които се състезават в Тримагическия турнир и е известен с включването на Черни изкуства в учебната програма. Дурмщранг не приема мъгъли. Въпреки, че местоположението на института не е сигурно, се предполага, че е разположен в близост до воден басейн, тъй като учениците се предвижват с кораб. Дурмщранг е създаден някъде през Средновековието от великата средновековна българска вещица Нерида Вълчанова, която е била първа ръководителка на училището, следвана след мистериозната си смърт, от проф. Харфан Мунтър, който установява впечатляваща репутация на Дурмщранг като набляга на бойните магии като важна част от неговата учебна програма.
Училището Илверморни е американското магьосническо училище, разположено на връх Грейлок в Масачузетс. Приема студенти от цяла Северна Америка. Илверморни е основан през 1627, 637 години след Хогуортс, а училището първоначално е било само схлупена барака, съдържаща двама учители и двама ученици. Първоначално е била каменна къща, построена от ирландския имигрант Изолд Сайър и нейния съпруг мъгъл Джеймс Стюард. Станало е училище, когато техните осиновени деца Чадуик и Уебстър Боут поискали да се завърнат в Ирландия, за да могат да учат в Хогуортс. Изолд им обещава, че могат да основат свое училище с цел домашно обучение. Както може да се очаква от едно училище, основано от мъгъли, Илверморни носи репутацията, че едно от най-демократичните, най-малко елитни от всички велики магьоснически школи. Учениците са добре запознати с използването на пръчка. Униформите на Илверморни са в цвят синьо и червена боровинка. Цветовете почитат Изолд и Джеймс: синьо, защото това е любимият цвят на Изолд и защото тя е искала да бъде в "Рейвънклоу"; боровинковочервено в чест на любовта на Джеймс към боровинковия пай. Всички мантии на студентите в училището са закрепени със златен гордийски възел в памет на брошката, която Изолд е намерила в руините на оригиналната къща в селото Илверморни.


Колдовсторец е руското магьосническо училище. За училището се знае малко. То е обградено от величествена природа, която има още по-великолепен вид през зимата, когато е затрупана със сняг. Говори се, че учениците от Колдовсторец играят версия на Куидич, където те летят върху цели, изкоренени дървета вместо метли.
Махутокоро е японската магьосническа школа, разположена на най-високата точка на вулканичния остров Минами Иво Джима. Тя има най-малкото ученици от единадесетте основни магьоснически школи. Махутокоро вероятно е едно от най-старите магьоснически училища, тъй като е описано като "древно". Когато учениците започват обучението си в училището, те получават мантии, които растат заедно с учениците и променят цвета си, докато носещият придобива опит. Розовото е начален цвят. Ако носителят получава високи оценки по всички училищни предмети, робите им стават златни. Робата на всеки ученик, който предаде кода на японския магьосник или практикува черни изкуства, придобива бял цвят, което е огромен позор и въпросният ученик е незабавно изключен.


Угаду е угандското магьосническо училище, разположено в планините на Луната в Западна Уганда. Това е най-голямото от единадесетте магьоснически школи, което приема студенти от цяла Африка. Угаду е основан най-малко хиляда години преди Хари Потър, което го прави приблизително на същата възраст като Хогуортс (може би дори по-стар). Въпреки че в цяла Африка могат да бъдат намерени редица по-малки магьоснически школи, само Угаду е издържал теста на времето и постига завидна международна репутация. Учениците са добри в астрономията, алхимията и трансфигурациите. Пръчките са предимно европейско изобретение и въпреки че африканските магьосници ги възприемат като полезни инструменти, учениците от Угаду предпочитат и могат да правят магии просто като посочат с пръст или чрез други видове жестове с ръцете.
Кастелобруксо е бразилското магьосническо училище. Намира се сред тропическите гори на Амазонка в Северна Бразилия и приема ученици от цяла Южна Америка. Кастелобруксо е толкова стар, колкото Хогуортс - и двете са омагьосани, така че да изглеждат като разрушени за мъглите, и се оспорва на кое училище първо му е хрумнало идеята. Учениците са особено напреднали в областта на хербологията и магизоологията, а училището предлага много популярни програми за обмен на студенти от европейските магически школи. Униформите им са в зелен цвят.


Министерството на магията (МнМ) е главният управителен орган на магическата общност на Великобритания (а именно Англия, Шотландия и Уелс) и Ирландия с намерението да пази магическия закон. Министерството на магията е обвързано с британското правителство на мъгълите. Седалището на министерството е в Уайтхол, в централен Лондон, дълбоко под земята. То се ръководи от министъра на магията. Министерството на магията е създадено през 1707г. Участвало е (макар и под друга форма, преди да се формира) в решението на Международната конфедерация на магьосници да приеме Устава на тайната през 1692 г. и все още носи отговорност за прилагането на този Устав в Обединеното кралство. Законът срещу магията, използван от непълнолетни магьосници и срещу използването на пръчици от хора, които не са магьосници, също се прилага от министерството, отчасти за запазване на тайната. Други страни като Норвегия, Германия, България и т.н. също имат свои министерства на магията.
Магическият конгрес на Съединените американски щати (съкратено МАКУЗА) е магическото тяло, което отговаря за управлението на магьосническото население на Съединените американски щати. Той се ръководи от президента на Магическия конгрес на САЩ. За разлика от конгреса на мъгълите в Съединените щати, който е разделен на Камара на представителите и на Сената, МАКУЗА е еднокамарен. Намира се в сградата на Уолуорд в центъра на Ню Йорк и има стотици етажи. МАКУЗА изпълнява много от същите функции като други магьоснически ръководни органи в други страни, като например Министерствата на магиите или Съветите на магията. Представители на магически общности в цяла Северна Америка биват избрани за МАКУЗА, за да създадат закони, които да защитават американските магьосници.


Азкабан е крепост на остров в средата на Северно море. Тя обслужва магическата общност на Великобритания като затвор за осъдени престъпници. Азкабан е построен през 15-ти век и се използва като затвор от 1718 година насам. Използвайки определени магии, Азкабан е скрит от света на мъгълите. На острова е създадено гробище, за да се погребват онези, които са починали в затвора. Повечето от затворниците зад стените му умират от отчаяние, след като са загубили волята си за живот. Това се дължи на присъствието на Диментори - охранителите на острова. Дименторите изцеждат цялото щастие от хората и ги оставят с най-лошите им спомени, дългосрочното излагане над тяхното влияние може също да доведе до лудост.


Последната промяна е направена от Едрик Колман на Сря Фев 07, 2018 11:13 pm; мнението е било променяно общо 3 пъти
avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Сря Фев 07, 2018 7:04 pm



Домове

Нека да пристъпим към друга важна част за нашия сюжет. След като вече сте получили своите писма и пристигнали в Хогуортс, вие трябва да бъдете разпределени в един от домовете на училището. Разпределението става с помощта на Разпределителната шапка, която се поставя върху главата на всеки един ученик и според преобладаващите силни черти на характера му, той или тя бива разпределен/а в един от домовете. Повече за тях ще научите тук.



Грифиндор

Основател: Годрик Грифиндор
Цветове: Червено и Златно
Животно: Лъв
Елемент: Огън
Характеристики: кураж, смелост, самообладание, рицарство
Ръководител:
Дух на дома: Почтибезглавия Ник
Обща стая: кулата на Грифиндор
Влизането в общата стая е на седмия етаж, скрит зад портрета на Дебелата дама. За да влязат в общата стая, учениците от "Грифиндор" трябва да кажат правилната парола.




Слидерин

Основател: Салазар Слидерин
Цветове: Зелено и Сребърно
Животно: Змия
Елемент: Вода
Характеристики: находчивост, хитрост, амбициозност, решителност, самосъхранение,
интелигентност
Ръководител:
Дух на дома: Кървавия барон
Обща стая: Подземието на Слидерин
Общата стая се намира в подземието, под Черното езеро и е скрита зад каменна стена. Предишната парола е била „чистокръвен”.




Рейвънклоу

Основател: Роуина Рейвънклоу
Цветове: Синьо и Бронзово
Животно: Орел
Елемент: Въздух
Характеристики: интелигентност, остроумие, мъдрост, творчеството, оригиналност, индивидуалност, приемане
Ръководител:
Дух на дома: Сивата дама (Хелена Рейвънклоу)
Обща стая: Кулата на Рейвънклоу
Общата стая се намира във висока кула, а интериорът е декориран със синьо и бронз. За да влезете, вместо да дадете парола, трябва да отговорите на загадка от ключалката на вратата с форма на орел.




Хъфълпаф

Основател: Хелга Хъфълпаф
Цветове: Жълто и Черноо
Животно: Язовец
Елемент: Земя
Характеристики: всеотдайност, упоритост, честна игра, търпение, доброта, толерантност, лоялност, приемане
Ръководител:
Дух на дома: Дебелия монах
Обща стая: Мазето на Хъфълпаф
Общата стая е в близост до кухнята. За да влезете в нея, вместо да дадете парола, трябва да докоснете фалшив барел в ритъма "Хелга Хъфълпаф". Това е единствената обща стая, която може да държи ученици от другите домове на страна (като ги залива с оцет).




Веднъж разпределени, Вашият дом се превръща във Ваше семейство. Трябва да се грижите един за друг и да си помагате, за да може домът Ви да трупа точки, според които накрая на годината ще се определи печелившият дом.

Разпределянето Ви при нас ще стане още щом пуснете Вашия герой, посредством тест. Този тест се състои от няколко въпроса, на които Вие ще трябва да отговорите и пратите на ЛС до някой от екипа, след което ще получите обратен отговор с дома, към който принадлежите, и допълнителни разяснения.

Nota Bene! Знам, че много от Вас имат домове фаворити, в които искат да попаднат, но нека избегнем еднообразието. Когато решавате теста, отговаряйте така, както би отговорил героят Ви, т.е съобразете се с характерните чери на характера му, а не на Вашия собствен.


ТЕСТ:

1) Кое бихте предпочели?
А) да помните
Б) да изживеете

2) Най-много цените:
А) свободата
Б) индивидуалността
В) амбицията
Г) предаността

3) Най-много се гордея с:
А) доброта
Б) оптимизъм
В) целенасоченост
Г) въображение

4) Как бихте мразили да Ви наричат хората?
А) егоист
Б) страхлив
В) невеж
Г) обикновен

5) Веднъж на всеки век, Трептящият храст (Flutterby bush) ражда цвят, който се адаптира така, че да привлече непредпазливите. Ако Ви примами, какъв аромат ще усетите?
А) пукащо се от огъня дърво
Б) море
В) нов пергамент
Г) дома

6) Кои от следните същества бихте желали да изучавате най-много?
А) кентаври
Б) езеряни
В) духове
Г) тролове

7) В кой дом бихте желали да попаднете?
А) Грифиндор
Б) Хъфълпаф
В) Рейвънклоу
Г) Слидерин
avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Съб Фев 10, 2018 10:40 pm



Предмети

Ето, че почти преполовихме наръчника. Бъдете търпеливи, не остава още много. Сега е време да научите какви точно предмети ще изучавате през годините и какво всъщност представляват те.

Решихме, за да не ви товарим излишно, да разделим предметите на задължителни и избираеми. Задължителните са шест на брой, а избираемите – четири. Както се подразбира, задължителните ще изучавате до края на своето обучение, а именно до седмата си година включително, а избираемите ще започнат от 3 (някои 4) курс. Още от сега ви казвам, че присъствието в часовете НЕ е задължително, но това би донесло точки за дома Ви и следователно е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО. Според оценките, които получавате, ще трупате характеристики, а при завършването си, според това, в какво сте били добри, ще Ви се изготви списък от възможни професии в света на магьосниците. Например, ако някой иска да бъде лечител, той задължително трябва да е изучавал Защита срещу Черни изкуства, Билкология, Отвари и да няма по-ниски оценки от Н.О в досието си.

И като стана дума за оценки, както виждате, те ще присъстват в процеса на обучение и ще са с цел насърчаване и подпомагане подобряването на роуплея. Оценките са следните:
Изключителен (25-30т.),
Надхвърляш очакванията (15-24т.),
Приемлив (7-14т.),
Слаб (0-6т.).
Тях ще получавате не само за представянето си в клас, но и за домашните, които преподавателите ще Ви възлагат. Позволено е да предавате домашни без да сте присъствали в часа, но точките, които ще бъдат присъдени на дома Ви, ще са наполовина (т.е, ако имате 30т. на домашно, но не сте присъствали в съответния час, на дома ви ще бъдат присъдени само 15 т.).

Общият брой уроци за една учебна година е 7 ( в първи курс първият урок задължително е увод в предмета; всеки първи урок на всеки следващ курс - предговор, който е оригинален, а не повторение на нещо от миналата година; всеки последен урок – изпит). В реално време това ще отнеме не повече от 2 месеца и половина [първа седмица - начало на учебната година; втора седмица – увод; трета седмица - първи урок; четвърта седмица - втори урок; пета седмица - трети урок; шеста седмица - четвърти урок; седма и осма седмица – ваканция (зимна); девета седмица - пети урок; десета седмица - шести урок; единадесетта седмица – изпит; дванадесетта седмица - край на учебната година (тържество); летните ваканции няма да са строго фиксирани].

Провеждането на часовете ще стане по следния начин: всяка седмица преподавателите ще пускат уроци, което ще рече, че Вие (учениците) ще имате време от 7 дни, в които да пишете в часовете. Срокът за предаване на домашни обаче е по дълъг, а именно 10 дни. Пак повтарям, присъствието Ви в часовете не е задължително, но би донесло точки на дома Ви.


А сега нека отново се върнем към предметите и започнем с обясненията от задължителните.










Предмет на учене:Трансфигурации




Изкуството да промените формата или външния вид на даден обект. Това е предмет, базиран на теория. Дава възможност да промените неодушевените обекти в одушевени и обратно.

Ръководител:


Предмет на учене: Защита срещу Черни Изкуства




Учи учениците на отбранителни техники, за да се защитават срещу черните изкуства и да бъдат защитени от тъмните същества.

Ръководител: Беладона


Предмет на учене: Вълшебство




Това са заклинания, които са свързани с даването на нови и неочаквани свойства на обект и следователно този клас се състои предимно в изучаването на тези видове магии. Обикновено часовете са шумни и хаотични, тъй като уроците са до голяма степен свързани с практика.

Ръководител:


Предмет на учене: Отвари




Изкуството да се създават смеси с магически ефекти. Това изисква правилното смесване и разбъркване на съставките в подходящото време и с подходящата температура.

Ръководител:


Предмет на учене: История на магията




Занимава се с изучаването на магическа история. Часовете са под формата на лекции за важни събития в историята на магьосничеството. Темите включват гоблински бунтове, гигантски войни и произхода на магьосническата тайна.

Ръководител:


Предмет на учене: Летене (I курс)




Това е предмет, който учи как се използват метли за летене и се преподава само първата година. (Освен как да летят, преподавателят е длъжен да научи учениците на правилата за играта Куидич.)

Ръководител: Айлийн Блекмонт




След като приключихме със задължителните, е време да пристъпим и към избираемите.








Предмет на учене:Грижа за Магическите Създания




Това е часът, който обучава учениците как да се грижат за магически зверове. Часовете се провеждат извън замъка.

Ръководител: Едрик Колман


Предмет на учене: Билкология




Изследването на магически растения и как да се грижим за тях, да ги използваме и да ги преборим. В училището има най-малко три оранжерии, притежаващи различни магически растения с различна степен на опасност.

Ръководител:


Предмет на учене: Астрономия




Астрономията е единственият предмет в Хогуортс, който има пряк еквивалент в света на мъгълите. Часовете по астрономия се провеждат в Астрономическата кула, най-високата кула в Хогуортс. Уроците включват наблюдения на нощното небе с телескопи. Домашните включват изучаване на имената на звездите, съзвездията и транзит на планетите и тяхното местоположение, движения и среда.

Ръководител:


Предмет на учене: Древни науки




Този предмет е съчетание от три други, които ще се изучават от трети до седми курс включително. Пророкуване – 3 и 4 курс (изкуството да предсказваш бъдещето), Древни руни – 5 и 6 курс (изследването на древните руни е общ теоретичен предмет, който изучава древните рунически писания), Аритмантика – 7 курс (клон на магия, занимаващ се с магическите свойства на числата).
Преподавателите за всяка дисциплина (модул) са различни.

Модул I: Пророкуване - Беладона
Модул II: Древни руни -
Модул III: Аритмантика -


avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Вто Фев 13, 2018 6:11 pm



Куидич

Всеки е чувал и чел за този спорт, но тук не само ще се научите на правилата, но и ще играете. В нашия форум Куидичът ще бъде от голямо значение. Самите мачове ще се провеждат под формата на масови всеки месец, така че бъдете готови за много екшън. Печелившите отбори ще получат точки за домовете си. Играта ще протича по следния начин: организира се теглене, което ще определи кой отбор срещу кого ще се изправи. След определянето ще се избере дата, на която да се състои първия мач. Рп-то ще е на два етапа - първи етап ще се играе само от гончиите, пазачите и биячите. Разбира се, коментатора също ще има роля. Той ще даде старт, след което участниците в рп-то (в постове от минимум десет реда без много, да не кажа и никаква, пряка реч) ще пишат как протича играта помежду им. Накрая отново се включва коментатора, който един вид ще стартира двубоя между търсачите. След като го направи, останалите спират да пишат, а започват само търсачите на двата отбора. Те няма да имат право да пишат, че са хванали снича. Последните им постове трябва да са нещо от сорта на "...протегна ръка към златистата топчица, правейки последен напън, за да го улови в ръка." или подобни. Тогава, отново админите и/или модераторите ще прегледат постовете и ще ги оценят, за да се реши кой ще е победителят и коментаторът ще го съобщи например по следния начин: "Битката е ожесточена. И двамата търсачи се борят с всички сили. Грифиндор протяга ръка, но плътно до тях е и Слидерин.... И.... Слидерин хвана снича..." или подобно. Най-накрая последните два отбора се борят за купата.

А сега, малко информация какво представлява самата игра. Разбира се, няма да навлизаме в подробности, имайки предвид факта, че всичко за спорта ще научите от преподавателя си по Летене.
Куидичът е магьоснически спорт, който се играе на метли. Това е най-популярната и най-известната игра сред магьосниците и вещиците. Целта на играта е да вкарате повече точки от опонентите си. Всеки гол е на стойност десет точки, а уловът на Снича е на стойност сто и петдесет точки. Играта завършва, когато Сничът е хванат или е постигнато споразумение между капитаните на двата отбора. Някои игри могат да се играят в продължение на много дни, ако Сничът не е уловен.

Играта се играе от два отбора от седем души: трима Гончии, двама Биячи, един Пазач и един Търсач.

Екипировката се състои от: ръкавици, метли, бухалки, куофъл, блъджър и снич.




Последната промяна е направена от Едрик Колман на Вто Фев 13, 2018 6:16 pm; мнението е било променяно общо 1 път
avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Вто Фев 13, 2018 6:13 pm



Магически пръчки

Пръчката е предметът, чрез който вещица или магьосник канализира своята магия. Те се произвеждат и продават от хора, които се занимават с изучаването на магическите свойства на пръчките, като най-известният от тях във Великобритания е Оливандър, а в Източна Европа - Грегорович. Всяка пръчка се състои от определен вид дърво, което съдържа в себе си сърцевината от магическо вещество. Въпреки че сърцевините на пръчиците могат да идват от едно и също създание, или от едно и също дърво, няма две съществуващи пръчки, които да са напълно еднакви. Повече за тях можете да научите тук.


avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Вто Фев 13, 2018 6:18 pm



Галеони

Паричната единица, с която се работи в магическия свят е галеонът. Вълшебните пари се делят на златни галеони, сребърни сикли и бронзови кнутове. В един златен галеон има 17 сребърни сикли, а в една сикла - 29 бронзови кнута. Монетата от 1 галеон е изработена от 9-каратово злато. Диаметърът ѝ е 19 мм, дебелината — 0,5 мм. Маса — 1,98 грама. Парите се съхраняват в Гринготс. Тя е магическата банка, където магьосниците държат парите и скъпоценните си вещи. Намира се на Диагон-али и е управлявана от таласъми.

Всеки ученик започва със сума от 1000 галеона, като със всеки един пост, който пише по време на учебната година (независимо от вида на роуплея), получава по 10 галеона. Трупането на пари ще ви е необходимо, за да си купувате вещи, учебници, домашни любимци и много други интересни неща от магазините из Диагон-али.


avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Едрик Колман on Вто Фев 13, 2018 6:20 pm



Създаване на персонаж

И ето, че стигнахме до края на така дългия ни Наръчник. Създаването на Ваш собствен и уникален персонаж е възможно най-важната стъпка преди да започнете своето приключение тук. В този раздел ще ви обясним най-подробно какво се изисква от Вас и какъв тип герой може да създадете.

Като за начало, ще имате ограничен брой герои – имате право да създадете най-много трима, като само един може да е ученически. Това се прави с цел предотвратяване на практиката да се правят по 20+ герои и да не се развиват еднакво добре. Знам, че повечето от Вас са пълни с идеи, но като за начало ще трябва да се ограничите и съсредоточите върху основния си герой. Разбира се, не е задължително да имате ученически, за да си създадете пораснал или учителски.

За всички персонажи обаче ще има така наречените характеристики, които ще развивате с помощта на роуплея. Те са: Сила, Интелигентност, Издръжливост, Сръчност. Един ученически герой започва със 25 точки, които има правото да разпредели между четирите характеристики. Всички останали (завършили, смъртожадни, учители) имат по 200т.

При създаването на Вашия герой ще Ви бъде предоставена бланка. В нея трябва да присъстват следните данни за героя Ви:
1) Име
2) Години
3) Кръв, т.е дали сте чистокръвни, нечистокръвни или мъгъли
4) Към коя група спадате: ученик, учител, завършил, смъртожаден, т.н
5) Пръчка: ще е хубаво всеки от вас да разгледа този раздел от наръчника и да си избере пръчка (от подадения горе сайт)
6) Характер
7) История
8) И разбира се ликът, който ползвате за персонажа си

Тъй като в сюжета се споменава, че Хогуортс обучава и същества от вида на вампирите и върколаците, ще имате право да си създадете такъв като се съобразите с факта, че в този випуск има допуснати ДВА вампира и ЕДИН върколак. Преди обаче да създадете такъв персонаж, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се обърнете към някого от екипа, а също и се информирайте какво е характерно за тези видове според романите на Джоан Роулинг.


avatar
Едрик Колман
Headmaster
Headmaster

Брой мнения : 13
Join date : 05.02.2018

Вижте профила на потребителя http://hp-newgeneration.bulgarianforum.net

Върнете се в началото Go down

Re: НАРЪЧНИК на форума

Писане by Sponsored content


Sponsored content


Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите